Jag vill ha vår.


Jag vill ha riktig vår, jag vill ha sol. Jag vill kunna ha vår kläder, jag vill kunna sitta ute och njuta av värmen och solen. Jag vill parka och dricka, jag vill sitta på bryggan nere på kajen och äta pizza i solen, jag vill sitta på uteserveringen på kaffestugan och fika och röka på en cigg, jag vill sitta på bänkarna nere på stan och glo på folk. Jag vill spontan roadtrippa någonstans och mysa. Jag vill ta fina vårbilder ute i naturen, jag vill ta långa mysiga promenader med vänner, jag vill att snön ska smälta bort helt, vill att solen ska steka på mer, jag vill ha riktig vår.



Två mysiga april vår bilder, ge mig nu.

Kommentarer
Bettan säger:

svar: ja eller hur:) nya designen känns mycket bättre:)

2010-04-04 | 22:57:36
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback