Iphone.


Äntligen har jag fått min iphone men till min förvåning så vare 3G istället för 3GS men det är skitsamma. 3GS är lite snabbare men det gör väll inget och har lite andra funktioner men det gör mig inget, inga jag känner att jag direkt behöver behov av. Fast jag undrar en sak om om någon vet något om det så säg gärna till annars googlar jag fram det. 3G och 3GS är ju liksom typ samma mobil förutom att ena är G och andra GS men om man har G kan man ändra det till GS utan att behöva skicka tillbaka mobilen för att få just GS? För jag vill inte vara utan mobil igen och krångla med att skicka den osv. Man kanske kan ändra till GS på något sätt? Jag hoppas det.

Yeye bloggar mer imorgon, börjar jobba 15.10.


Kommentarer
♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ säger:

ingen aning vad det är för skillnad, 3g versionen är väldigt bra i vilket fall som helst. jag har en iphone UTAN 3g D: Går fett segt

2010-04-09 | 02:01:50
Bloggadress: http://tjelsi.com
beckie säger:

Nej du måste skicka tillbaka den isf. 3gs är generellt dyrare också. Så du kommer få lov att köpa en helt ny iphone.



just for the record så funkar inte tre speciellt bra i dalarna, det finns typ ingen täckning någonstanns..

2010-04-09 | 10:52:02
Gigi säger:

För det första, S:et står bara för Speed. För det andra, det finns inte 8GB i 3gs modellen bara 16 och 32GB.

Det som skiljer 3g och 3gs är hårdvaran, alltså alla komponenter inuti mobilen, så unless du är grymt på att bygga mobiler måste du nog byta till 16GB om du vill ha S:et vilken är också dyrare.

2010-04-10 | 19:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback