Frisk luft.


Jag vill ut, typ ner på stan men jag vet inte vad jag ska göra nere på stan? Tråkigt att gå ner själv och titta runt i affärerna känns onödigt eftersom jag vet att typ inget nytt har kommit och att jag redan sett allting, ja så tråkigt är det här i Mora. Ska man gå en promenad? Nja är ju ingen sol ute och det är säkert halvkyligt annars hade jag nog tagit en promenad och knäppt lite kort. Jag måste få lite frisk luft men jag antar väll att det räcker med att jag går ut på balkongen och andas in utomhus luft. Synd att våran balkong är inglasad annars hade det varit nice att sitta på balkongen när det är soligt och njuta men man kan inte alltid ha tur. Nu ska jag kolla vädret framöver på aftonbladet och sen ska jag ut på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback