Fest mest.


Blev en bra kväll ändå, fast jag tappa typ all pepphet nångång på eftermiddagen då jag hörde att en viss tjej som "brytit" vänskapen med mig skulle vara på festen vi skulle till sen och att det skulle orsaka trubbel eller något eller ja att man blev bannad från att komma men som tur är var folk mognare än vad man trodde. Började iallafall hemma hos Emma med Linn klockan sex, fick en awesome flaska som nyss kommit in på bolaget, märket var smirnoff och drycken hette cosmopolitan som självaste drinken och den var alltså färdigblandad att dricka, awesome, fast den står dock hos Emma just nu men lär få den sen. Brudarna var lite sega med att fixa sig och jag drack min öl och kika på, senare kom även vår käre Julia och vi fortsatte och Vero, Oscar och Anton dök upp en liten stund också och sen bar det av mot stan och Julia skjutsa mig på sin cykel och det gick verkligen suuuuuuuuuupersegt, ahha. Väl på den festen var det några bekanta ansikten, bland annat  Sthlm Dennis. Sen drog alla de vidare till Wasa men jag och Julia var inte så pepp så vi drog till Greger och där fanns Eijnar, Vero och Oscar så vi chilla där ett tag, trevligt.

Justja igår alltså fredags bjöd Emma på mat hemma hos sig, asgött. Det var jag, Emma, Linn och Maria. Vi chillade och snackade och Maria drog hem typ en halvtimme innan mig och jag, Emma och Linn började snacka om en massa jäkla intressanta grejer som vi är bra på, haha. Nej men det var hur trevligt som helst och det kändes precis som förr så det gjorde mig riktigt glad.

Nja ska väl kika lite serie nu så kommer det upp lite bilder imorgon. JUSTJA fyfan vilket nice vårväder det var idag då, keep up the good work!




Haha jag kan inte låta bli att tycka om denna bild på Kissie. Hon såg bra ut, haha. Ge mig sillisar och stora läppar, fast inte lika stora som henne och jag föredrar henne som brunett faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback