Self sentred bitch.


Det har varit en ganska bra dag idag. Varit nere på stan med mamma och kikat lite. Hon hade spanat in ett par stövlar inne på skohuset ett tag men de hade tagit slut i hennes storlek och de var inte säkre på om de skulle få in fler, så vi var där inne och kika och mamma frågade om de fanns några och hon som jobbade där, en ung tjej säger att hon lagt undan ett par i mammas storlek eftersom hon visste hur mycket min mamma ville ha de skorna. Min mamma blev överlycklig och kramade om denna tjej två gånger, tyckte det var lite pinsamt så jag gick runt lite och låtsades att jag kikade på skor, haha men samtidigt som jag tyckte det var gulligt. Hon känner de på skohuset väldigt bra så det var ju inte så konstigt och de gillar min mamma.

Alltså jag vet inte vad jag ska säga om mina vänner, inte alla då men några. Jag ger och ger men får nästan ingenting tillbaka. Det som hände idag kan jag förstå men just när det hände vart jag riktigt besviken och ledsen men jag har kommit över det. Inget att hänga upp sig på men det värsta är ju ändå folk som aldrig hör av sig när man själv bestämt att sluta höra av sig bara för att testa och se hur mycket en vän bryr sig. Det visa sig att jag hade rätt. Jag är dock inte den enda som råkar ut för detta. Men inget jag ska ta upp eller nämna några namn om. Jag tycker bara att det är riktigt skumt och synd att personen inte hör av sig på en vecka. Inte äns hej hur mår du eller vill du ses. Detta får mig bara att inse hur mycket jag hör av mig och får det att ske. Jag tycker bara det är en dålig stil. Det bevisar bara hur mycket personen egentligen bryr sig. Men om det verkligen inte är så eller att personen gör så utan att tänka på det eller inte gör det för att såra en så borde personen säga det för det finns faktiskt folk som inte är som du och tycker sånt är jobbigt, alla är inte likadana tyvärr. Bara för att du tycker en sak behöver inte den andra göra det. Sen att behöva "skylta" med andra saker om hur mycket man tycker om någon annan när andra kan ta reda på det är också väldigt taskigt även om det inte är menat så, konstigt nog gillar vissa personer människor som aldrig ifrågasätter andra människors beteenden eller annat om mer. De vill helt enkelt inte inse det rätta, även om vissa av dem bär på en hemlighetet som den andra inte skulle bli så glad över att få reda på och att det gått en lång tid och den inte berättat men vi alla vet ju att den andre skulle inte blir sur för den har inte mod nog att göra det.

Det är bara så jag och andra tänker.





Gammal bild.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback