Torsdag.


Har bokat mina biljetter på bussen Masexpressen så jag åker imorgon 06.25 från Mora strand, uhu skit tidigt, hoppas jag pallar gå upp, och är framme 10.30 då Emma möter upp mig, sen ska vi käka, gå en runda på stan och sen möta Maria när hon kommit från skolan och sen fika med Dennis, bögen kanske Pierre. Spännande att träffa den där Pierre. Idag har jag varit nere på stan igen med Carro, härligt väder igen. Märkte även att Intersport har den svarta Adidas jackan jag vill ha, hoppas den inte tar slut i min storlek när jag väl kan köpa den annars måste jag till Borlänge eller köpa den online.

Imorgon kväll kanske vi ska ta och träffa Tom, Häge och kanske Lars, tydligen fanns det riktigt billig öl på ett wokställe vid gallerian, typ 26 kr. Sen får vi se vad som hittas på, vill gärna dricka på fredagen och lördagen, jag ska beställa en Mojito i en bar också, har varit sugen på att testa den ett tag nu. Kanske blir det Tanto också. Synd att Shelly har flyttat och att Silje åker och hälsar på henne nu när jag ska komma men aja.

Ska fan ta och skriva en packlista för imorgon och börja packa.




Vem sa att MJ inte var trendsättare?



Jag vill ha!! Och en med heltäckta sånna där guldplattor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback