Solig dag.


Varit nere på stan med Carro idag, fikade, snackade, planerade och hon piercade septum, tack för en trevlig dag. Var även hur skönt väder som helst, ganska varmt och skönt i luften, lite sen sommar känsla men inte riktigt höst värme. Helt plötsligt blev jag sugen på att dra till Stockholm ihelgen iallafall idag. Fast jag vet inte om jag kommer kunna pka imorgon dock men isåfall ska jag försöka åka iväg på fredag. Ska bara försöka ta mod till mig och fråga pappa om jag får pka och om jag kan få pengar för jag är tyvärr pank. Eller ja en hundring har jag iallafall.

Hämtade ut mitt paket med de två klänningarna jag vann på tradera. Den med körsbär på var hur snygg som helst men för kort, helvete. Men men skitsamma. Den andra såg jag ut som en liten flicka i så jag tar nog och säljer den.

Oj nu börja ett turkiskt tv-program jag måste kika på, hör senare ( och då menar jag det verkligen)








Så någon som vill köpa denna eller? Köptes för 310 kr och säljer den för typ 250 kr. Bra pris tycker jag. Passar 34, 36 och även en 38:a tror jag också, är ganska stretchig. Hojta till om ni är sugna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback