Scorett!


Tjena tjena. Har varit nere på stan en sväng och köpt lite dricka för utgången imorgon, postat ett brev och köpt en påse chips, kom nyss på att jag glömde att köpa superklister som jag tänkte använda till nitarna att fästa på min skinnjacka och pumps. Aja får fixa det imorgon. Idag är det poolparty på Wasastugan här i Mora och jag undrar verkligen hur det kommer gå, hur de har tänkt sig att det ska gå eller hur de tänkt fixa det. Wasa är nämligen väldigt litet, kommer nog bli ganska kaos, massa folk som skvätter, vattenskador kommer det kanske bli också och det är det nog lika bra att det blir för då måste de renovera och det behövs verkligen men det kan ju också vara så att temat är poolparty, katching!! fan haha det måste ju vara så, att man ska ha bikini och sånt på sig bara för ofta de skulle ha en pool där inne.

Aja imorgon blir det iallafall att träffa brudarna och dricka. Nu går idol på tv men jag ser det på web tv istället så jag kan äta mina chips ifred.





Skor från Scorett som kommer ut i höst tror jag, fyfan va läckra. Dock skulle jag ha strumpbyxor istället för bara fötter och jeans, ser så fult ut då. Bilden är lånad från Carolines blogg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback