Roadtrip.


Idag var vi på en liten roadtrip till Orsa camping, jag, Linn, Julia och Cilla. Vi picknickade lite och snackade, det ver trevligt. Imorgon ska jag en sväng förbi skolan, kolla present till Sofie och köpa hårfärg och på fredag blir det kanske en liten roadtrip till Rättviks marknad och jag ska handla på bolaget. På lördag är det Sofies födelsedagsfest. Snart kommer Linn och hämtar mig för att dra till Julia och dricka lite öl och basta fast jag ska inte basta eftersom jag inte pallar sånt.

När jag kommit hem ska jag dega i sängen och kolla säsongspremiärerna av The Hills och The City, jippe. Även idol repris och ännu ett avsnitt av Gossip girl. Kollade på typ fyra avsnitt igår natt och nu ska jag kolla på tredje delen av tredje säsongen. Gött.


Mer bilder på Linn.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback