Planer inför hösten.


Jag vet inte men konstigt nog blev jag lite sugen på att dra på Bring me the horizon spelningen den 16 oktober i Stockholm, Carro är ju okså pepp och det är ju inte så jättedyrt men grejen är att jag lyssnar inte på BMTH och har typ aldrig gjort det så jag lyssnade lite på dem på spotify och det var ju mest skrik, egentligen inte alls min typ av musik överhuvudtaget men ja vafan äh. Mest sugen är jag på att se Paramore den 30 november i Stockholm och det ska jag nog definitivt på. Dock vet jag inte hur mycket de biljetterna kostar.

Sen vill jag ju på Nocturnal Models Halloween ball igen eller The Core som de heter nu som hålls 31 oktober, hade jättekul förra året så jag ska försöka dra med mig tjejerna. Vill klä ut mig som fan, var ju Pippi förra året, haha. Sen nu när jag ändå ska till Stockholm för diverse grejer nu i höst så måste jag fan ta fingret ur röven och boka min tatueringstid med Wez. Spara, spara pengar var det ja.

Nej men nu ska jag typ dega lite mer.





BMTH! Inte direkt så snygga killar enligt mig men enligt många andra.




Älskade Paramore.






Kommentarer
sara säger:

Biljetter för paramore är 350-400 kr. Ska på både bmth och paramore. Taggar sönder :D !

2009-09-20 | 22:12:32
Bloggadress: http://saracastro.blogg.se/
Anonym säger:

paramore är ju emobandet nr 1

2009-09-27 | 19:45:44
Deniz säger:

Ååh vad jag bryr mig o_O

2009-09-28 | 02:20:18
Bloggadress: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback