Måndag.


Fan vad jag suger på att komma på rubriker, tråkiga som fan, aja. Blev väckt typ vid tolv idag av farsan som ville att jag skulle komma ner på stan och fixa med en grej så jag var nere på en halvtimme och var skitirriterad, var på sjukt jävla dåligt humör. Hann knappt fixa mig och var pissed off. Sen träffa jag Carro och hon var också på dåligt humör så vi kunde klaga en massa. Vi drog till ATG och hämtade ut BMTH biljetterna och sen fikade vi på Kaffestugan. Linn dök aldrig upp och Maria verkade ha något annat för sig nere på stan. Aja skitsamma.

Seriöst jag vet inte vad det är som är fel på min chef? Varför kan han inte vara en normal chef? Han är fan säkert schizo eller något. Något stort fel har han iallafall. Jag ska försöka leta ett till jobb som jag kan ha på vardagarna och skulle det skita sig med bion så blir jag iallafall inte arbetslös, problemet är väll att det finns knappt jobb och jag har inget cv, hejja. Aja vi får se. Jobbar inte förns om två veckor.

Jag vill ha helg nu så jag kan festa. Kanske blir Rättvik med bland annat Zara och Emelie kanske och sen fest hemma hos Sofie på lördag. Sen vill jag ha 16 oktober och Stockholm. Vill supa och svina. Hoppas vi får sova hos Tom. Har pysslat lite med min "skinnjacka" från H&M, satte tre nitar på vardera ärm, ska fortsätta på kragen sen nångång när jag orkar, var ganska drygt. Sen vill jag helt färga dem i guld färg, mycket snyggare. Tröck dessutom en vanlig synål genom ena örat av någon anledning, känner av den lite men den är ju inte alls tjock, får se om jag får in en lite tjockare sen. Imorgon ska jag nog laga lasagne.


Mer bilder.






Jag tror jag ska ta och bleka överhåret snart också så jag har det gjort. Kommer bli drygt att bleka därbak när jag inte ser något. Svida som fan i hårbotten kommer det göra också. Aj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback