Leopard.


Var inne på Carolines mode blogg, älskar hennes stil. Såg leopard jackan modellen hade på sig från Gina Tricot, hade kollat tidigare under dagen på den hemsidan och såg jackan hastigt men tänkte inte så mycket på det men när jag såg denna bild på Carolines blogg blev jag ganska såld. Herrejisses vad snygg jackan var, fast den ser ju inte så snygg ut på Ginas sida. Jag blir ju nästan lite sugen på att köpa den men skulle helst vilja prova den först för den kan ju vara totalt fail på mig men likagärna smoking hot också. Vi får se hur det blir men jag gissar nästan på att jag beställer hem den, 499 kr kostar den. Ett par leopard uggs ska jag också köpa så småningom och ett par snygga leopard leggins i orginal färg skulle sitta fint också, såg en brud i Gallerian i Stockholm i det och dog, vet dock inte vart hon köpt dem, fan. Måste leta.


Älskar leopardmönster, men liksom vem fan gör inte det?




Lånad bild från Carolines blogg.





Jackan från Gina Tricots hemsida.





Kommentarer
Haedil *HUMOR BLOGG* säger:

härligt :)

ganska bra :)

btw ska vi lägga till varandra på bloglovin? :D

2009-09-15 | 16:40:33
Bloggadress: http://crazyhumor.blogg.se/
Barbie säger:

Hej googlade på leopard jacka från gina tänkte kolla om du har en sådan som du inte längre vill ha ?



Är mycket intresserad i så fall

2010-08-07 | 21:17:10
Bloggadress: http://barbierocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback