King på tradera?


Har vunnit en del på tradera på den senaste tiden. Dessa här under är det jag vunnit, de två klänningarna har jag betalat och är påväg hem till mig, den röda prickiga är egentligen svart. Resten ska jag försöka betala imorrn och nästa vecka.

De efter bevakar jag och förhoppningsvis vinner jag något av dem.








Idag har jag bara suttit hemma, skulle träffa Carro men hon svarar inte på mina sms. Ihelgen ska jag somsagt jobba och jag ser inte så jättefram emot det. Pga att det ska visas en barnfilm och det nog kommer komma en massa folk, jag hoppas att det går bra och inte blir lika skakis som sist, hoppas allt verkligen går superbra.



Kommentarer
Amanda säger:

haha :o

den adidaströjan la jag ett bud på :o

2009-12-21 | 08:31:50
Bloggadress: http://takazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback