Hard work, work.


Sitter i min säng och äter mackor. Ska börja jobba 17.10. Typ en och en halvtimme kvar. Känner på mig att det kommer komma ganska mycket folk idag och resten av helgen, fan. Såg nu iallafall att 30 platser är typ bokade för båda visningarna 18.00 och 21.00. Uhuuu. Jag hoppas det går bra. Jävla folk som vill gå och kolla på den där jävla filmen hela tiden. Gah.

Justja bror fyllde ju år i onsdags och han fick ett presentkort av mig fylld med 100 kr för att gå på bion, sen fick han 500 kr av mamma och en mobiltelefon som han ska få idag, en Sony Ericsson. Haha att skitungen ska ha en mobil, ja vi får väll se hur det går, hehe. Hoppas han inte slarvar bort den bara.


Aja vi hörs efter jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback