Grattis!


Min lillebror fyller 12 år idag. Fyfan vad fort det går. Han är fortfarande enligt i mina ögon och de flestas ganska omogen, barnslig och ja liten fortfarande och om ett år är han tonåring, sjukt vad tiden går fort. Jag blir ju bara gamlare och gamlare ju, fan. Ångest. Blev varken banken idag eller skolan, banken blir imorgon och skolan nästa vecka. Ska köpa presentkortet imorgon också och chefen lär ju ringa om jobbtiderna för helgen. Linn klarade förresten av uppkörningen idag, duktig flicka. Hade hon inte failat på teorin hade hon haft körkort nu men vi får hålla tummarna att hon klarar teorin sen annars måste hon göra om allt och det är ju inte så kul.

Bara för det fick jag ännu mera ångest över mitt så kallade oexisterande körkort, jag måste fan fixa det, suck. Nej nu får det bli mat och tv.





Lilla skitungen i vattnet.



Grattis Evrim.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback