Godmorgon!


Ja för min del iallafall. La mig 06.00 och gick upp för en halvtimme sen kanske fast nu de senaste timmarna har jag ändå knappt kunna sova iallafall för min farmor gnäller hela tiden, jag är så jävla trött på hennes röst och henne själv. Tack och lov att hon snart ska dra. Pallar fan inte med henne, jävla kärring. Ska träffa Carro och Linn om en timme nere på stan så jag ska väll ta och fixa mig lite nu hade jag tänkt. Imorgon är det fredag och jobbtime för mig, uh. Spännande och se hur mycket min första lön kommer att bestå av, nånting säger mig att jag kommer bli lite besviken men man får ju hoppas att det inte alls blir så. Synd att de kommer gå åt som smör i solen dock.

Jag och Carro måste även försöka kirra sovplats någonstans i Stockholm den 16:e, vettefan hur det ska gå. Yeye.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback