Yo check out my new haircolour!


Vill säga grattis till Linn som fixade teorin idag och fick körkort! Wiie. Fast detta gav mig mer ångest och fick mig att känna mig mera misslyckad tyvärr eftersom jag skjutit upp det så mcket och redan failat men ja lika bra kanske? Måste fixa det men har nästan ingen motivation, eller ja. Var och åkte runt lite och åt lite på donken. Var även och träffade Julia en sväng på stan, trevligt att träffa henne igen. Imorgon vet jag inte riktigt vad vi skulle göra, det visar sig sen är det typ bastufest igen på fredag om Rättviks festen inte blir av och Sofies fest på lördag, längtar.

Blekningen som jag använde igår var ju hur bra som helst eller så var det mest för att jag inte färgat håret på typ fyra månader och det tog ganska bra men jag vet inte. Resultatet ser ni här nere. Svarta underhåret, ljusbrunt typ och guldblont i hårbotten samt lite aprikos i luggen. På torsdag ska jag köpa ett paket svart hårfärg, en litet paket med blekning för fläckarna och andra justeringar och typ två förpackningar med röd hårfärg, en del pengar. Så just nu går jag i mössa och känner mig dum, haha. Lagade lasagne idag, hur gott som helst. Nu ska jag dricka Red bull och kolla på reprisen av idol.




Yo.





Haha sista bilden.


Börjar typ tycka ljusbrunt är ganska nice på mig, kanske färgar det så nångång och blond måste jag testa också, vem vet kanske inte blir så fail?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback