Bleker.


Sitter med blekning i överhåret. Svider lite men inte så mycket konstigt nog, denna blekning är nog inte riktigt lika stark som den andra jag använt förut. Förut använde jag Mood ultra blond och den är verkligen superbra förutom att den sliter ganska mycket på håret och nu ville jag testa Schwarzkopf och det fick bli en som hette Extreme blondering L1 +. Får se hur den är, har använt två förpacknigar. Hade inte skadat med en till. Sist jag kollade så var mitt hår en blandning av orange gul och ljus/mörkbrun. Vi får se sen om det behövs en blekning till innan jag färgar det, beror på hur rött jag vill ha det. Isåfall blir det att göra allt detta på torsdag.


Snart ska jag skölja ur det och kolla på svenska Hollywood fruar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback