Snart kör vi.


Känns konsigt att vara uppe såhär tidigt när jag normalt sett går upp sent på eftermiddagen nuförtiden men det känns bra. Linn åker hemifrån om typ 5 min och hämtar upp mig, ska handla lite dricka innan det är leggkontroll och info innan provet körs igång. Vi har typ 3 raster på typ en halvtimme och en timmes lunch, totalt kommer provet vara fyra timmar och tio minuter, både jag och Linn känner att det kommer gå åt helvete och att det suger att vi inte får ha musik? Jag hoppas jag inte somnar men jag tror jag kommer att ha svårt att koncentrera mig ibland, speciellt efter första delen. Brukar bli så.

Sen ikväll ska vi vara hos Julia och typ mysa, kolla på film? och jag ska väll typ dricka, jag vill kanske gå ut på krogen men de andra är inte så pepp, ska se om jag kanske hittar någon annan att gå med eller om jag skiter i det, beror på hur vi har det hos Julia. Nej men dags att börja dra sig, hej.






Jag vill ha en såndär överdel, vet inte vart bilden hittades, från H&M tror jag den är ifrån, tror det var genom Elin Klings bloggjag hitta tjejen (orkar inte länka)




Kommentarer
Bettan säger:

lycka till på provet nu:)

2009-10-24 | 11:33:55
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback