Sleeping beauty.


Tjena. La mig runt 06.30 igår, ja jag vet helt jävla sjukt! Men jag satt och tittade på nya svnitt av The City och The Hills, samt lite av en skräckfilm jag ska fortsätta kolla på ikväll. Sen satt jag som vanligt och pratade med Viktor Barke på msn. Han sitter nämligen också uppe väldigt länge och det har blivit en vana att vi sitter och snackar med varandra mitt i natten om olika ting. Trevligt tycker jag iallafall. Ja sen gick jag iallafall upp vid runt 11.00 idag och kände mig ganska pigg, är lite trött men inte så mycket. Känns både bra och dåligt att vara uppe såhär tidigt när jag annars skulle sova som en stock just nu. Mina sömnvanor nuförtiden är helt crazy.

Idag ska jag iväg till banken en sväng, betala nördbrillorna och håraccessoaren. Sen måste jag fixa pengar till korsetterna och skorna jag beställt har även kommit idag så det måste också fixas. Helvete kommer gå på typ 1500 kr, eehhh. Yeye.




Sen är jag helt jävla kär i den här bilden. Jag älskar Johnny Depp mer än någon annan manlig kändis. Alltid gjort det. Fan är han inte min för? Varför kan inte jag ha en man som är och ser ut som honom för? Världen är orättvis. Fast det skulle inte vara samma sak om det inte vore självaste Johnny Depp såklart. Hade lätt kunnat offra en eller flera kroppsdelar för hans skull, eller annat farligt för att han skulle bli min. Jag skulle fan inte äns blinka och jag är fan seriös!!! So what om han är över 40. Fyfan vad jag skulle dö lycklig om jag bara fick ta i honom lite, krama honom eller vad som helst, prataa! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback