Segaste torsdagen ever.


Jahopp då måste jag typ dra ner mig på stan snart då. Ska köpa köttfärs till mamma så hon kan fixa mat och jag ska väll typ kolla runt lite eller något. Imorgon drar jag och min familj till Malung för att jobba, de har nattöppet, drygt som fan. Malung och deras jävla så kallade festivaler, så jäkla trött på dem. Sen ska vi sova där och jobba dagen efter också tydligen men jag ska försöka ta mig därifrån så jag kan försöka fira halloween och appråpå det så ska jag kolla lite efter blod idag, kolla efter en såndär platta med ja jag vet inte vad det heter men jag berättar mer sen och kanske köpa en vin box till mig och Johanna, är typ snart pank igen efter shoppingen, fan.





Jag vill ha! Gärna en liknande klänning också tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback