Rättviks marknad.


Har varit till Rättviks marknad med tjejerna plus en liten tjej, som var väldigt speciell. Tyckte det var lite drygt ett tag men sen släppte det lite, nog om det. Handlade lite vin till mig och Linn för imorgon och imorgon ska jag ner på stan för att handla lite till Beckie och annat. Sitter just nu och kollar på idol. Juryns första wildcard var Reza, fattar inte varför hon inte gick vidare igår, jag hoppas att hon går vidare nu. Hon är bra. Har några fler favoriter men minns inte namnen på alla, haha. Sen så älskar jag Claras hår, ge mig.

Ok jag bestämde mig idag att jag låter bli att bleka håret, vill inte förstöra mitt hår. Även fast jag inte gillar det så får det vara så ett litet tag, brukar ju gå ur ganska fort. Sen när det runnit ur en del så ska jag bleka och tona det. Åh jag vill ha lördag och fest nuuuuuu! Känner på mig att det kommer bli trevligt som fan. Känner peppen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback