Pepprar sönder.


Som jag brukar säga. Nu har typ boendet fixat sig, tack vare Carro och hennes morbror. Vi ska nog bo på Sergel plaza hotell precis ovanför plattan, wihihoo. Nu ska det bara fixas fram lite pengar, buhu. Carro fick även sitt körkort igår, grattis igen! Fan när ska jag ta det då? Åååh. Mina toningar kom inte idag helle, vafan!! Kommer de inte imorgon så måste jag fixa det rött med en vanlig färg, kommer inte bli lika snyggt som jag vill ha det. Vi pker typ 08.25 på fredag och tar tåget 09.44 på lördagen, kommer vara helt död men får ta och sova på tåget. På lördag väll ska vi fira Julia som fyller 20 år idag, grattis. Tittar på en turkisk favorit serie, skriver mer sen.


Haha slängde ihop detta nyss, så fult. Haha.









Kommentarer
Beckie! säger:

HAHAHA. Fan va snygg bild :D lol!

2009-10-14 | 22:23:03
Bloggadress: http://beeckie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback