Kreepsville.


Uppdatering: Som ni kan se just nu, iallafall ni som följer min blogg och läst inlägget innan och vet hur det brukar se ut så hade jag iallafall vit bakgrund och tyckte det var så tråkigt så jag slängde ihop lite saker i photoshop. (fortfarande inte klart och tex headern är lite sne eller vad man ska säga) Klippt, klistrat, målat dit blod osv osv. Jag kommer nog inte ha det såhär länge utan jag ska somsagt fundera på hur jag ska göra med min header. Ska försöka ta nya kort, ska ju ha en fotosession med Emmelie så kanske efter det, vi får se helt enkelt.

Oj vad många som har kommenterat min blogg nudå, wow, haha. Kul att ni gillar min header och ja det är jag på bilden, haha.



Kommentarer
SH säger:

tycker du är hur söt som helst på bilden :D

2009-10-29 | 02:49:07
Bloggadress: http://ssssh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback