Inspiration.


Runt 19.00 ska vi iväg hem till Julia för att laga och käka middag och annat mys. Fan jag måste plugga som fan men har inte gjort det, försöker sen lite ikväll. Sen ville jag bara säga att jag älskar Taylor Momsen. Sjukt snygg brud för att vara 14-15 år?, är inte riktigt säker men iallafall sen har hon sjukt snygg stil. Visste ni att hon var med i Grinchen med Jim Carrey? Hehe.









Orkade inte leta upp fler bilder. Men på den sista bilden här har hon en snygg outfit. Tänkte att jag skulle ta och klippa mina skinande leggins som hennes. Har precis likadana "lack" leggings som hennes på bilden men de vill jag inte klippa i så de får bli ett annat par som nästan är likadana. Sen vill jag ha ett par snygga svarta boots jag kan pimpa med nitar och mer tjocka tröjor och koftor och såklart mer skjortor.





Kommentarer
a säger:

Då är vi två om att älska Taylor..

2010-07-16 | 13:27:47
Bloggadress: http://aliiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback