I'm stuck in your heart.


Alltså vafan är det för fel på mitt firefox? Den kraschar typ nästan jämt, blir så jävla less. Nu måste jag skriva ett till inlägg. Sitter iallafall och lyssnar på underbara No doubt. Peace and love ska tydligen släppa sitt första bandsläpp imorgon, ska bli spännande. Tycker det är konstigt att de redan börjat sälja biljetter, jag ska nog iallafall gå, gick inte förra året pga Turkiet men nästa år tänker jag gå vare sig jag behöver komma hem tidigt från Turkiet eller skjuta på det. Blev inge Borlänge idag utan blir det imorgon, ska bara hinna gå till swedbank och nordea innan också. Hoppas jag hittar en massa saker jag vill ha.

Angående vaccinet mot svininfluensan, jag är väldigt kluven om jag ska göra det eller inte. Vill ju helst inte ha kvicksilver i mig och det är ju så nytt så man vill ju inte råka ut för konstiga biverkningar som typ en tjej från Usa gjorde. Hon kan inte gå normalt och prata normalt utan att få spasmer osv men hon kan gå baklänges normalt, springa och prata normalt medans, vadå sjukt??? Man blir fan rädd.




<3




Kommentarer
SH säger:

hahaha dom är fan bäst :D



och jag är kluven somfan, tror jag skiter i det alltså :)

2009-10-26 | 23:44:22
Bloggadress: http://ssssh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback