I need a new beginning.


Hepp blev inget stan idag heller, jag är ganska hopplös och sover hellre tydligen. Men imorgon måste jag försöka gå upp åtminstonde vid 12.00, hämta skorna och annat innan jag börjar jobba. Har annars varit hemma hos Julia och kollat lite på Sex and the city boxen och käkat godis. Måste leta efter en present till Julia och Linn. Imorgon kommer ju fan lönen också ju, wohoo. Tänkte ta och kolla på ett nytt avsnitt av Desperate housewives och käka lite godis och kanske göra något mer innan jag lägger mig.



Hittade dessa två bilder på snygga vintage klänningar på Tifas blogg, god damn. Speciellt den silvriga, Hollywood klänningen som jag kallar det. Hade inte tackat nej till den.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback