Födelsedagsfest!


Har varit och handlat lite på bolaget och träffat både Maria och Linn. Om några timmar hämtar Beckie upp mig, Linn, Johanna och Julia och det blir förkrök hemma hos Beckie innan vi drar iväg till Sofie. Vet fan inte vad jag ska ha på mig ikväll? Aja. Har iaf 1,5 liter vin, en öl och en cider att dricka. Kommer nog bli ganska drunk och inte må så jättebra imorgon eftersom jag kommer blanda ikväll med olika sorters alkohol. Farsan ville tydligen att jag ska komma till Malung imorrn och jobba, jag säger bara hell no. Får se hur jag slingrar mig ur det.

Ska försöka äta något snart också och sen jävlar kör vi! Wohooo.





Senast jag var på fest hemma hos Soffy var typ 2007. Soffy i keps, Lisa i rosett och Anna längst fram. Haha kolla han därbak, Larz Krisrerz killen, hahaha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback