Rubrik torka.


Yes! Kollade min mail nyss och såg att mina toningar har kommit så jag ska hämta ut dem a.s.a.p imorgon och köpa blekning så jag kan fixa mitt hår innan Stockholms resan. Hoppas det blir bra, men det kan ju inte bli mer fail än vad det redan är nu. Imorgon ska vi visst hitta på något kul enligt Julia, jag vet inte riktigt vad än men hon ville hitta på nåt äventyr, haha. Sen tänkte vi slå ihop Julias och Emelie Ors födelsedagsfest nu på lördag, Emelie fyller 23 år idag, grattis! Nu ska jag iallafall kolla nya avsnitt av The Hills och The City. Idag tänker jag lägga mig relativt tidigt, minst 03.00, iallafall inte 06.00 som inatt. Fyfan jag har inget liv. Jo jag tar resten av mina favoritbloggar imorrn eller inatt istället, får se när jag orkar.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback