20 års fest.


Julia fyllde år i onsdags och Linn fyller år på söndag. Därför slog de ihop sina fester. Dagen började ganska fail. Linn sa att hon skulle ta 17.45 bussen och sen skulle vi ta 18.00 bussen från stan. Jag går ner mot stationen och märker att det är ganska öde, konstigt. Sen slår det mig, pang! Det är ju fan lördag idag!!! Det går fan inga bussar vid den här jävla tiden!! Fyller på mobilen och säger att Linn är efterbliven, haha. Blir som tur är upphämtad av Linn. Hemma i Julias stuga börjar jag dricka och de börjar fixa med maten osv. Sedan dyker Johanna och Beckie upp också. Vi fortsätter att dricka, snacka, lyssna på musik och spela ölspel. Antons bror dyker bland annat upp. Sen ville Linn och Julia på Wasa men jag och Emma var inte så pepp så efter en massa velande skiter vi i det och festar vidare. Trevlig kväll.
















Party lika a princess.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback