This is it.


Igår var jag och Emma och såg This is it. Linn var där med sin Stefan och Greger också. Filmen var bra och mysig, väldigt fin film men den var inte liksom skiitbra och inte dålig heller utan den dög. Nu låter det kanske lite för negativt men så är det inte. Filmen är snarare en dokumentär och de visade mest bara när MJ repeterade osv. Det vra nice att se och man kan föreställa sig nästan hur de riktiga showerna hade kunnat bli och jag lovar att det hade varit GRMT! Hade fan inte velat missat det om han inte dött. Dock vart det lite småtråkigt ibland eftersom det bara var repetitioner och han gjorde inte direkt sitt bästa eller sjöng sitt bästa eftersom han ville spara det till det riktiga och det förstår man ju. Sen var ju meningen med denna film att de skulle visa hur han tränade inför sin sista show osv men hade jag velat se en skitbra MJ film så skulle det vara de scenerna plus massa andra inklipp från hans barndom och andra saker under sitt liv samt mer intervjuver med folk som kände honom och för att vara typ en dokumnentär så var det för lite annat folk som snackade tycker jag. Men men hans budskap är iallafall viktigt, MJ älskade människor, värnade om miljön och uppmanade alla att vill man göra en förändring måste man först börja hos sig själv. Sen annat viktigt.

Filmen får 5 av 5 toast mest för att jag är ett MJ fan och gillar nästan allt med honom



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback