They don't really care.


Känns fortfarande bittert att jag ej kunde fira halloween igår, riktigt synd. Men men inget att hänga sig upp på, jag får helt enkelt ta och klä ut mig till zombie på en vanlig hemmafest nångång, who cares liksom. Annars har jag bara suttit hemma idag och degat, fick ett sms om pizza på prima idag men jag kan som jag sagt ett par gånger att jag ej kan gå på prima så jag svarade aldrig. Jag har även fått reda på att jag jobbar den helgen Michael Jacksons film har premiär i Mora och det suger men men får gå på den på måndagen istället då även om jag blir typ sist i Mora att göra det. Annars är ju söndagar bra till att dega, äta chips, kolla på film och klaga 1000 gånger värre.

Jag är lite deppig mest för att mitt psyke går sönder lite mer och blir mer skört. Massa tankar som spökar som vanligt men också som jag gång på gång har sagt att jag klarar inte av sånt här något mer, jag känner mig ensammast i världen fast jag har många vänner, vare sig de är nära eller ej. Jag är trött på att känna mig mindre värderad på något sätt och annat även om personer inte menar det eller tänker på det så känner jag mig ändå så ensam. Det är just det ibland att folk inte tänker på det som kan göra så mycket för någon annan som tänker annorlunda. Det som gjorde mig lite ledsen idag var att jag aldrig fick ett svar på mitt sms jag skicka igår till en vän, eller när folk aldrig kan ringa och vilja hitta på något när man hört av sig eller vad som helst. Sånna här saker tär på mitt pyske ganska mycket, mest för att jag är så känslig. Andra människor som inte känner likadant kan inte förstå det men man tycker ju ändå att man kan försöka förstå eller prata om det. Jag känner mest att jag vill checka ut från mänskligheten ett tag och låta människor höra av sig om de vill något och bryr sig för jag orkar inte lägga ner min energi gång på gång för att få något att hända när de andra bryr sig mindre. Det gör ont i mig, känns som att ingen förstår mig. Ibland känns det som om jag vill supa bort det eller bara liksom umgås med killar, killar är så mycket enklare. Varför kan inte alla människor bara vara mer genuina och värdera sina vänner som guld, för mig betyder vänskap väldigt mycket men inte om den andra sidan inte orkar. Då känns de bara whatever. Ja mina känslor är lite fucked up och jag kanske sitter här och surar i onödan och borde se på det ljusa istället men tyvärr finns det inte mycket sånt att tänka eller se på.

Jag finns på mobilen om ni vill något, ring mig helst har slut på pengar.







Kommentarer
Beckie! säger:

Lilla Deniz, man får vara lite deppig ibland :) Vet precis hur du känner dig. Men jag lovar att det snart kommer bli bättre :) Take care sweetie! <3

2009-11-01 | 23:13:10
Bloggadress: http://beeckie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback