Söndag idag eller?


Har ap ont i hälarna när jag går på dem, jävla jobb. Idag var det två tjockisar som gick på bio, typ flickvän och pojkvän, de såg New Moon och mitt i filmen kommer de ut och går hem. Nödvändigt att betala 90 kronor för att se en film och sen få för sig att äh vi skiter i detta och går hem, lol. Yeye folk gör väll som de vill, det är deras pengar men jag tycker fortfarande att det är idiotiskt. Har även bränt mig på högra handen 3 gånger så jag kommer ju säkert få jättefina ärr, yaay! Jag ser fram emot lönen, ska bli spännande och se hur mycket den kommer vara på denna gång eftersom jag jobbat längre. I december kommer det bli långa pass, jag kommer för första gången jobba typ en hel vecka? och tillsammans med Niklas, chefen sa att vi alla skulle ha ett slags möte och snacka hur vi vill ha det. Något som skulle vara awesome är att istället för att jobba med Niklas jobba med Carro istället, hehe. Dock kan varken hon eller jag sköta filmtjoffset.


Iallafall i torsdags drog jag, Soffy och Carro hem till Beckie för att kolla på Twilight innan New Moon men vi kände att vi sett Twilight för många gånger så det fick bli en thriller istället, Orphan. Sett den förut och den är väll sådär. Sedan drog vi till donken tack vare mig och Beckie och åt lite, tog med mig två cheeseburgare i hopp om att käka de där inne. New Moon var skitbra! Jag ville typ gråta hela tiden men kunde inte det eftersom en kille satt på min vänstra sida och det skulle blivit för konstigt då. Budgeten till denna film var ju bättre så den var ju bra pga det och själva handlingen och Edward såklart också, alltid min hjälte! Jag hade dock hoppats på lite mer men men, ska börja läsa ut boken snart som nog garanterat är bättre. Filmen får iallafall 5 av 5 toasts.




Älsklings Robert <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback