Sleepover night.


Tja. Har varit ner på stan och fixat internetdosa till mina två firmor för att kunna betala räkningar enklare sedan har jag varit på bolaget och köpt en flaska rött till Julia och även två cider och två öl åt mig själv till ikväll och orkar jag inte allt så sparar jag det till lördag sen har jag handlat lite annat på ica till mamma. Just nu väntar jag på att mamma ska laga klart makaroner och köttbullar sen ska jag packa lite snabt och förhoppningsvis åka med Linn hem till Julia. För ikväll har vi sleepover, det blir nog trevligt. Jag hoppas verkligen att jag blir ensam hemma på lördag, skulle vara awesome.

Maten var visst klar, hörs.







Två bilder jag pillade med lite konstigt igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback