Sail away with me.


Ja jag sitter här och funderar på om jag ska se på The Simpsons eller någon film. Trodde att ett nytt avsnitt av Desperate Housewives skulle komma upp idag som det alltid gör men tydligen inte, det sög ju. Så jag tror att jag ska se en film men jag vettefan vilken. Pratade även nyss med min far om att plugga i Usa till hösten och han sa att pengar inte kommer att bli något problem bara jag söker, så jag ska ringa några agenturer i januari och kolla runt åt mig och Carro sen så kanske vi kan få hjälp av min pappas kompis att hitta ett ställe att bo i när vi är där, han kände tydligen någon som bor/brukar vara där eftersom hans dotter har pluggat och har blivit läkare därborta, bra med hjälp.

Passar på att blogga nu lite innan blogg.se stänger ner inatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback