Nomnomnom.


Nja det blev inget av den här kvällen tyvärr, allt blev så krångligt. Imorgon kör vi iallafall, jag och Carro vill discobowla och jag har aldrig gjort det förut och har varit sjukt sugen på det länge, nice att vara full och bowla, haha. Sen är det tydligen "hårdrockskväll" tävling i luftgitarr haha och så spelas de sån musik som bland annat Queen, Led Zeppelin osv, skit bra! Hoppas Beckie och Johanna är på också, skulle vara kul och dessutom ska vi helst vara fyra stycken så det blir billigare. Senare vet jag inte vad vi gör om vi inte hittar någon fest så drar vi till Wasa som lär vara ganska fullsmockat pga löning. Det blev heller inge Stockholm om jag inte redan skrivit det?

Linn och Beckie flyttar nästa fredag och helgen därpå blir det inflyttningsfest, kommer bli awesome. Idag var jag sjukt nära på att beställa lite från Gina Tricot men det krångla såklart sen var jag nära på att beställa lite från England men det blev aldrig av heller, lika bra kanske? Borde vänta. Yeye.




Spets tröjan jag var påväg att köpa men sidan krångla, ska testa igen imorrn, sugen på plånboken också.






Från england dårå, vill så jävla mycket ha den där väskan plus likadant halsband med diamanter på som jag glömt få med i denna bild och sen vill jag gärna ha resten också men först väskan!




Tishorna från Drop dead jag vill ha!




En väska från Shock store jag vill ha som har högtalare man kan koppla in ipoden i, awesome. Fast den får vänta lite. Andra saker jag måste prioritera högt är adidas jackan jag vill ha i svart och till våren ska jag köpa vita converse.




Jag och mina begär och dessa bilder alltså, haha.







Kommentarer
Linda igen säger:

hahah shit va lika kläder vi kollar på då ;) har med kollat på spetströjjan :P

2009-12-03 | 03:09:18
Bloggadress: http://lopix.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback