Mackor är gött.


Ni undrar säkert hur det gick för mig på provet men ska jag vara ärlig så sköt jag upp det en vecka och det är inte första gången heller, eh hehe. Känner mig so bad, bad girl! Likabra och Mona lär inte bli så glad men whatever. Sitter och äter mackor, gjorde sju mackor med ost, philadelphia ost och en med smält ost, gött som fan och jag har två stycken kvar, hann äta allt nästan när jag tittade på nya avsnitt av The Hills och The City. Nu tittar jag på ett nytt avsnitt av Paradise Hotel och appråpå Paradise Hotel så har jag aldrig gillat det men kollar på det endå såklart och denna säsong äcklar mig lite. Speciellt Jackie, man ser ju typ nästan rakt igenom henne, "jag kan bli lite översexuell ibland så utnyttja inte det" typ, uuusch. Puckade människor, de flesta iallafall.

Sen har jag fastnat på en annan serie som heter typ I wanna work for Diddy, hehe. Allt detta kan man se på tv6 hemsida. Inte svårare än så. Imorgon har jag lite ärenden och sen blir det Twilight hemma hos Beckie innan vi ser New Moon på natten på bion, awesome. Sen kommer även Rojda på fredag och jag ska jobba ihelgen, suck.




Inte ofta man hittar snygga turk boys. Här är iallafall en, tatuerare dessutom och trevlig som fan! Hehe. Sen har jag ju en thing för långhåriga och gärna med bockskägg och sånt, hehehe.

Kommentarer
C säger:

är det där igor? :O

2009-11-19 | 14:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback