Let's party!


Sitter just nu på min säng och dricker lite öl medans jag väntar på att Markus ska duscha klart hemma hos sig och sen att han, Linn och Emma ska komma och hämta upp mig så vi kan dra hem till Martina för att förfesta. Senare tror jag att vi antingen ska till Julias stuga eller hem till Markus, tror nog att det blir Julia. Linn är snäll och betalar lite för mig ikväll eftersom jag är typ pank, Julia är även skyldig mig 40 kr. Blir inge Wasa för oss, Martina och Maria drar dit som vanligt men vi tycker att det är roligare med hemmafest och det är det ju, oftast. Beror på vad man är på för humör och vilka man är med. Bara kul att gå ut på Wasa på lönehelger eller andra speciella kvällar, inte värt att kasta ut pengarna på det annars. Dessutom brukar jag få lite lätt små panik ibland eftersom det är så mycket stim och man hör knappt vad någon säger.

Nej ikväll är jag helsvart klädd som typ vanligt, tur att håret är rött iallafall. Sen har jag på mig mitt feta peacehalsband med stenar för första gången, ap snygg! Nu ska jag dricka vidare, vi hörs.(Blir inge Malung för mig imorrn, yippie)




Party bild från i maj i Stockholm hos Shelly, kul kväll som fan. Här dansar jag till Britney tror jag, haha och Carro bara häller i sig ;p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback