Jag vill till Usa nu!


Jag har funderat lite på det där med vilket collage jag och Carro ska gå, har ju varit inne på Santa Barbara Collage men det finns ju även Santa Monica Collage, en i San Diego, en i San Fransisco, California state university Long Beach i L.A, Glendale Community collage också i L.A och The New York Film Academy i L.A som jag dock kan fet välja bort tror jag även om det skulle vara min högsta dröm.

För mig spelar det inte så stor roll vart egentligen, fast helst ganska nära eller gärna i Los Amgeles. Men det kvittar, för det är typ en-två timmars bilfärd till L.A annars och nära Las Vegas, Mexico och andra ställen. Förhoppningsvis kan man söka till flera på samma gång för att ha mer chans att komma in annars skulle det ju suga men det ska jag ta reda på när jag ringer de på Kilroy nästa år.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback