I'm cleaning out my closet.


Har nyss städat lite i några lådor och jag märkte hur jävla mycket strumpbyxor jag har och speciellt många jag ej använder. Jag har kanske 9-10 st vanliga svarta från tunna, tjocka till prickiga. Även en hudfärgad, en sun tan glansig och ett par vita. Men också 4-5 st nätstrumpbyxor i olika hål storlkekar, 4 st leopard i olika färger, 4-5 st stay-ups i vanlig och nät. Sen skulle jag inte bli förvånad ifall det dök upp fler någon annanstans.

Jag har även 4-5 st bandanas i svart, rött, vitt, spets och leopard. Sjukt mycket men bra att ha ändå fast jag inte använder allt och jag vill ha fler, hehe.

Jag hoppas min nästa lön blir riktigt fet så jag kan köpa alla saker jag vill ha denna månad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback