Happy fucking halloween!


Jävla helvetes skit, ännu ett inlägg raderat. SUCK! Denna dag sög iallafall anus som fan! Är jäkligt sur och bitter på allt och alla!! Vääldigt onödigt att åka till Malung igår, knappt nå folk och likaså idag. Ingen som kunde hämta mig heller eller nå jävla normala bussar som gick, fyfan. Jag som hade sett fram emot denna kväll som fan jättelänge. Att klä ut mig till zombie, bli karatefull och ha skitkul men nä! Istället sitter jag nu hemma och tycker jävligt synd om mig själv. Kom hem 23.00 och fick inte gå ut, sucks to be me. Ja så är det att vara 20 år och ha mina föräldrar tyvärr. Just nu vill jag bara gräva ner mig i ett stort svart hål 10000000000 miljarder meter ner i jorden för att tycka ännu mera synd om mig själv. Ja ett jävligt bittert inlägg blev det här men det skiter jag fullständigt i. Får väll fan vänta ett år då, suck. Hoppas de flesta hade skitråkigt ikväll så jag kan må bättre.

Fuck you all and goodbye.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback