Hangover.


Igår skulle jag, Carro och Beckie discobowla men det krångla så mycket med skjuts så Carro bestämde sig för att offra sig och köra, vilket betydde att hon inte kunde dricka. Fixade mig iallafall och fick i mig två öl, hade bara ätit frukost också så jag blev ganska lullig av de två ölen. Kände mig även riktigt snygg med lockar i håret, lösögonfransar jag nyss köpt och mina nya spetsstrumpbyxor men vi alla vet ju att man är alltid typ skitsnygg hemma men att det inte håller i sig länge när man kommer ut, brukar bli så för mig iallafall. Drog till bowlingen, köpte cider och började spela. Beckie vann, hehe. Kul var det iallafall med skumt folk runt och vi planerar på att göra det igen fast bättre planerat och med mer folk.

Sedan körde Carro oss till Wasa och jag och Beckie satte oss på en bänk för att fortsätta dricka lite och hade en hel del diskussioner om olika ting, trevligt. Vi började frysa som fan och gick in, hitta inte min mobil och gick ut för att leta men där fanns den ej, vi frös som fan och tur som det var så hitta jag den där inne. Vi shottade jäger två gånger, tequila en gång, sen drack vi nån grön lime drink och dansade en sväng. Träffade även Tom både på bowlingen och på Wasa, as trevligt. Sen stod vi mest i baren och snacka med folk, hade iallafall skitkul. Lätt bästa Wasa kvällen på länge och det kan jag tacka mitt sällskap Beckie för och alla jävla alkoholhaltiga drycker jag fick i mig, Wasa blir bara kul när man är riktigt full! Totalt fick jag i mig nästan tre öl, två cider, 2 shottar jäger, en shot tequila och en drink. Straffet hemma sen vart att jag var skitfull fram till ungefär tio på morgonen och spydde ett antal gånger, usch vad jag hatar att spy!!! Iallafall hade skitkul. Föräldrarna eller ja snarare farsan lacka lite när han märkte att jag var ganska borta, eh.

Imorrn vet jag inte vad jag ska göra förutom att Beckie ska komma hit en sväng, sen ihelgen ska jag jobba, yippe, not.




Såhär såg jag ut efter två öl, haha lol.





Mina nya fina strumpbyxor.





Nån random bild.

Kommentarer
tina säger:

för att göra bilderna lite mer "livfulla" använder jag mig av ett program som heter photoscape, du kan ladda ner det gratis. =) väldigt enkelt och roligt

2009-11-30 | 02:15:32
Bloggadress: http://tinapantzar.blogg.se/
Sara A säger:

SNYGGA UNGE! :D du passar asbra med lockarna :)

2009-12-01 | 17:11:45
Bloggadress: http://sabras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback