Fredagen den 13:e.


Sitter och degar, trött som fan typ. Igår var jag, Emma och Linn i Julias stuga för att ha sleepover. Vi var inne på ica maxi och handlade lite chips och annat och sen lagade Julia vegetarisk lasagne som vi åt och efter det kollade vi på Masjävlar, hehe den var intressant. Det mesta var så överdrivet så det var dåligt kul, som till exempel daladialekten haha. Aja go film, kul att se bystugan där man firat nyår med släkt förr. Sen fortsatte vi dricka lite och spelade lite charader på vårat egna sätt, vi skulle antingen visa kändisar eller personer i Mora, jävligt kul var det, speciellt när jag skulle imitera Julia och Emma trodde det var en utvecklingsstörd, hahahah bästa. Sen blev det Blair witch project 2 som jag hatar och massa snack till 05.30.

Jag och Linn sov i bäddsoffan och Emma sov bara runt två timmar för hon skulle upp tidigt för att vara barnvakt, drygt. Iallafall, Julia har en gammal katt på typ 20 år som är döv och jag som de flesta vet inte gillar katter så hemskt mycket, speciellt inte när man ska lägga sig och de är i samma rum. Jag kan absolut inte sova när det går en katt lös och denna katt var ju otrolig. Ville upp på min och Linns säng hela tiden och speciellt på min sida, typiskt! Jag får typ panik och pallar inte sånt så katten låg hos Julia ett tag innan den fick för sig att komma till oss igen och jag fick cp ryck när jag märkte att katten var bakom mig, Linn tyckte tydligen det var lite kul, haha. Nej men det var inte kul eftersom jag knappt fick någon sömn men det gick tillslut och katten var ute. Nej ingen kattmänniska är jag inte, inte hund heller men det funkar då bättre än katt eftersom katter är mer smyger sig på varelser och sånt gives me the kreep helt enkelt, usch.

Ikväll ska jag slappa som fan och imorrn hoppas jag att jag är ensam hemma, på söndag ska jag jobba i Malung, suck.



Kommentarer
Bettan säger:

jag googlade på "Photoshop brushes" och sen skrev jag antingen eyeshadow eller eyelashes efter åt, sen kom det upp lite nedladdningslänkar:)

2009-11-13 | 16:44:28
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback