Failure.


Gah jag blir så arg. Imorse när jag satte på laptopen, loggade in på min användare för att skicka iväg ett sms till Carro så var det helt svart på skärmen, wtf??? Inget jävla skrivbord, inga ikoner, inga mappar, ingenting, bara svart! Sen ett jävla amerikanskt antivirus program som varnade mig för farliga saker och att jag behövde uppgradera det med att betala osv. Försökte göra det men det kosta ju typ 700 kr och jag försökte stänga ner det men det gick fan inte. Jag höll seriöst nästan på att grina, grina riktigt jävla hårt!! Jag ville inte förlora alla mina jävla bilder igen som jag gjorde sist på min brors dator när den fick virus för ett år sen och det var en massa bilder från typ 05-08, alla orginalbilder och bilder jag ej lagt upp på bdb försvann. Kändes som en bit av mitt liv förvann med det, en massa minnen, tungt var det!

Men som tur var så hade jag laddat upp det mesta på bdb men det var ju mindre bilder, så nu blev jag riktigt skraj. Försökte med en massa saker, men inget funkade. Så jag skapa en till användare och det funka som vanligt konstigt nog och förde över nån mapp med bilder, ska fortsätta göra det men det är ju inte garanterat att de kommer finnas kvar om jag inte fixar problemet så att säga. Jag måste seriöst skaffa en extern hårddisk så jag kan föra över alla bilder ifall man skulle råka ut för något sånt här för att vara säker. Beckie ska iallafall komma hit imorgon och kolla vad som är fel och förhoppningsvis fixar hon problemet annars vet jag inte vad jag gör!!! Fan vad arg jag är. Har iallafall aktiverat avg programmet igen och scannat datorn på båda sidorna och tagit bort skit men fortfarande samma sak, jag hoppas det inte är något allvarligt.

Sitter nu med toning i håret 01.43. Tvätta ur det och sen kolla på Mtv serier och Paradise hotel.

Jag håller tummarna!




08.

Kommentarer
Beckie! säger:

kan fixa det i helgen annars..

2009-11-26 | 22:18:09
Bloggadress: http://beeckie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback