En till sak..


Joo, jag ville bara säga att jag har shoppat mer, jag är hopplös! Så fort man ser något snyggt på internet och inte kan hålla sig så bara slinter man med fingret och trycker, köp! Haha. Denna gång gick summan på ungefär 800 kr, shit. Allt från H&M såklart, detta är andra paketet jag har beställt därifrån denna månad också.




Har letat efter paljettleggingsen som en galning eftersom de varit slutsålda innan men äntligen har de fått in dem igen, dock dyrare men de ska inte få slinka ur mina händer denna gång, nej! Nu fattas det bara paljettshorts! Leopard jackan vart lite impulsigt, gillar inte trekvarts ärmar så mycket men jag fick lov ändå. Inget för vintern men till våren blir det nice. Hoppas den sitter bra.



Jo sen var det typ "fest" hemma hos mig i fredags, väldigt impulsigt och pga att jag jobbade så hann jag knappt bjuda hem folk, utan jag bjöd Johanna, Beckie, Carro, KJ och Emma. Sen var Linn i Falun och Markus i Uppsala. Beckie, Johanna och Emma dök upp och vi drack och lyssna på musik och sen dök Jare upp, snacka om att jag blev chockad då han ville komma, aja konstig känsla. Senare dök det upp några grabs som Johanna och Beckie hade bjudit och Johan och Niklas kom också. Ganska lame fest, hade varit roligare med fler folk men men jag ska inte klaga. Mina fester blir alltid roliga men denna var en klass för sig. Sen har någon fått för sig att jag sagt något till en annan som absolut inte stämmer, iallafall inte vad mitt minne kan komma ihåg? Äh, idiotiskt är det iallafall. Men jag orkar inte bry mig, han är riktigt jävla konstig och jag vill typ aldrig träffa honom igen. Uuh.


Tjarå.


Kommentarer
EM säger:

Ja, kanske, för om du går längst ner på menyn under länkar så står du högst upp :D Puss

2009-11-23 | 08:54:33
Bloggadress: http://emmahhvitfeldt.blogg.se/
Beckie! säger:

Jag hade iaf skit kul :D Förlåt om vi drog, jag fick iaf lite dåligt samvete efter :(



<3

2009-11-23 | 11:49:55
Bloggadress: http://beeckie.blogg.se/
HANNA säger:

åh snygggt! :)

2009-11-23 | 19:31:08
Bloggadress: http://johanssonhannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback