Dunkar huvudet i väggen!


Gaaaaah, faaan vad jag suuuger på att plugga!!!!! Visst jag har väll typ alltid sugit på det mer eller mindre beroende på vad det är jag pluggar och hur mycket det intresserar mig och så vidare men fan jag trodde nästan inte att det var såhär illa? Fan vad jag har tappat efter studenten. Har noll motivation och noll ork och det enda jag liksom gör på dagarna annars är att sova länge och sitta framför datorn. Det har alltså resulterat sig i att jag har blivit latare och latare. Vilken jävla skithög jag är! Blir besviken på mig själv! Jag vet att Psykologi b bara är typ repetering av a kursen och att det inte är så himlans svårt men så fort jag läser nån sida så liksom fastnar det inte så mycket som jag vill att det ska göra och jag vill bara lägga mig ifrån boken och hålla på med datorn istället eller sitta och äta, wtf liksom?

Någonting är fel på mig och tar inte jag och rycker jävligt hårt i min krage så kommer jag typ misslyckas med allt i mitt liv, typ. Typ, typ, typ tyyyyyp!

Provet imorgon kommer såklat gå åt helvete, kommer jag då hinna med ett omprov innan allt ska skickas till studera.nu eller ja så att jag får ett riktigt betyg som registreras i databasen så att jag har nån chans att komma in till nån jävla kurs till våren? Knappast. Jag älskar mitt liv.


Ska ta och duscha en snabbis och försöka igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback