Don't think to much.


Blev att vara hemma idag, Johanna var inte så pepp och vi hade ingenstans att vara men Carro, Kj och jag tror Beckie också? körde visst på iallafall. Vi får se om jag hittar på något imorgon istället fast jag kommer att vara ganska död men Julia är skyldig mig en flaska vin så då har jag iallafall alkoholen fixad. Vi får se helt enkelt. Annars jobbade jag lite idag och det var inte så många som kom och såg This is it på premiären, det var ju lite synd men men. Min 15-åriga bror och kusin kom iallafall de jävlarna. Blir att se den på måndag för mig, kanske med Emma och sen ska jag gå och se 2012 nästa helg.

Runt 19 december och fram till sjätte januari så kommer jag och Carro börja relativt tidigt och sluta sent, suck. Men jag hoppas det blir värt det sen när lönen kommer. Tror inte det blir något Paramore för mig och Carro heller eftersom biljetterna verkar vara slutsålda. Yeye.

Fyfan vad jag kommer ha långtråkigt imorgon, can't wait!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback