Creamy afternoon.


Ikväll blir det att se This is it på bio med Emma, kommer bli nice som fan. Jag kommer nog även fälla nån tår eller tre, haha. That's just me. Ska också hämta ut biljetterna till New Moon premiären idag med Carro, Beckie och Sofie. Ser fram emot filmen som fan. På torsdag eftermiddag skriver jag även psykologi b prov så jag försöker plugga som en dåre, typ.

Märkte nyss på Magnus Betners status på facebook ( ja jag är vän med Magnus på Face och han verkar svara till de som undrar något hehe och jag är även vän med Josef Fares, den ni, hehe) iallafall så skrev han att det är fullt i Borlänge och Falun, alltså biljetterna till hans show är slutsålda där, FUCK! Vill jättegärna se honom! Men men det kommer säker fler tllfällen men det hade varit riktigt nice.


Tro om det bli pannkaka idag?



Kommentarer
b & v säger:

LYSSNA PÅ BRITNEY I ETT EXKLUSIVT LIVE-VIDEOINLÄGG!



Hennes röst låter jävligt ringrostig, en fallande stjärna?



http://sistyle.blogg.se

2009-11-09 | 18:17:33
Bloggadress: http://sistyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback