Bio tajm!


Sitter i sängen som vanligt och har nyss käkat mat så jag är proppmätt. Jag, Carro, Julia och Linn skulle egentligen äta ute men jag och Carro äter hemma så jag tror de andra två ska äta ute istället så sitter vi med dem, senare ska vi se 2012, ser fram emot det som fan.

Eftersom bion börjar så sent och håller på ganska länge blir jag nog hemma 00.00 nånting så jag får väll ta och plugga teori och sånt då. Men mest av allt ser jag fram emot torsdag natt då vi ska se New Moon, jag vet dock inte om jag ska läsa ut andra boken innan jag ser den eller ej? Har bara läst ett kapitel. När jag såg Twilight så hade jag inte läst första boken och tyckte såklart att filmen var jättebra och läste sen boken och visste vad som skulle ske och så fast inte så detaljrikt. Det brukar ju oftast bli så att läser man boken först brukar man bli besviken på filmen men läser jag boken sen så vet jag ungefär vad som händer ändå, så hur ska jag göra? Lutar mest åt att inte läsa ut den för att inte förstöra filmen, eller vad säger ni?




Jag tycker sånna där axlar är riktigt fräna! Skulle inte tacka nej till klänningen.

Kommentarer
Bettan säger:

Jag ska också se new moon på torsdag, ska bli så spännande:D

2009-11-16 | 19:25:03
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/
AMAIA LAYLA säger:

Shit vilken klänning! Vart är den ifrån?

2009-11-20 | 19:19:00
Bloggadress: http://amaialayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback