2012.


Kom hem från bion runt 23.30. Innan var vi på Venezia och Linn åt pizza. Senare handlade vi på ica och Carro frågade oss lite random hur mycket 15 plus 14 var typ och en gubbe som höll på att fixa med kylskåpet där börja skratta som fan, trodde först att han kände Carro men tydligen inte. Han skratta alltså för att han nog tyckte att hon var blåst som inte kunde räkna ut det, haha vafan liksom. Aja sen fick jag reda på att jag inte alls får gå gratis på bion sa Niklas att chefen hade sagt. Tydligen för att jag bara var extra anställd och inte fastanställd? Ok? Varför har inte chefen sagt något om detta till mig då? Idiot. Så jag ska fråga honom på fredag. Men liksom jaha om jag är extra anställd vad är det då för skillnad förutom att jag inte får gå gratis? Tjänar jag mindre? Fattar noll.

Hoppas det inte blir drygt att jobba på fredag eftersom många ska på bio då men som tur är har de flesta redan hämtat ut sina biljetter. Se gick vi iallafall på bion och den var jättebra, bättre än alla andra katastrof filmer som gjorts iallafall fast det är kanske inte så konstigt eftersom denna film kostade mer att göra och så vidare. Måste plugga nu egentligen, ska väll läsa lite innan jag går och lägger mig sen och sen får jag plugga som ett as imorrn för jag har prov i psykologi b på onsdag, suck. Kommer ju gå jätteeebraaa!

Nu tänkte jag ta och kolla om det ligger nå Paradise hotel klipp på tv4 eftersom jag inte hunnit se dem än och sen blir det även nytt avsnitt av Desperate Housewives.




4 av 5 toasts.


Lite dåligt slut eftersom jag egentligen tyckt att alla skulle ha dött, haha. Tror inte många skulle ha klarat sig om detta skedde och Usa skulle vara lika egoistiska som de framställs i filmen som alltid. Jag skulle iallafall dött på momangen säkert, haha. Sverige hade iallafall inte klarat sig bra, haha. Jag hoppas de flesta som ser/sett denna film inser hur mycket vi förstör våran planet och att vi måste börja agera nu och det gäller ju mig också så lat som jag är, hehe det är lättare sagt än gjort typ men ja man kan ju alltid försöka. Sen blir man lätt arg på hur vissa människor, som tex har högre makt bara tänker på sig själva och de som är rika, ni fattar vad jag menar om ni ser filmen!




Kommentarer
emmah säger:

Åh den där vill jag också se, fan vad nära att du avslöjade slutet där .. tur att jag slutade läsa ;) Pussis

2009-11-18 | 18:50:36
Bloggadress: http://emmahhvitfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback